Beştepede konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan: Az önce haber aldım...


Beştepe'de düzenlenen 15 Temmuz Şehitleri Anma Programı'nda konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sözlerine başlarken "İçeri girerken bir haber aldım. Çukurca'da yine bizim kahraman askerlerimiz 8 tane teröristi öldürdüler." dedi.

.
.
AZ ÖNCE HABER ALDIM KAHRAMAN ASKERLERİMİZ 8 TANE TERÖRİSTİ ÖLDÜRDÜLER
Helikopterlere, uçaklara aldırmadan direnişlerini sürdüren kardeşlerime şükranlarımı sunuyorum. İçeri girerken bir haber aldım. Çukurca'da yine bizim kahraman askerlerimiz 8 tane teröristi öldürdüler. Bizim askerimiz, bizim pilotumuz bunun için görevini yapıyordu. Son haftalarda, son aylarda silahlı kuvvetlerimizi, jandarma, polisimizin, güvenlik korucularımızın hamdolsun teröristlere dağları, dereleri nasıl dar ettiğini hep beraber görüyoruz. Sokağa çıkma imkanı bulamadıkları için aksakalları, başörtüleriyle, kucağında uyuyan sabileriyle, seccadelerin üzerinde göz yaşı döküp dua eden tüm vatandaşlarıma şükranlarımı sunuyorum.