PKK'lı teröristlerin kaçırdıkları Öğretmen Necmettin Yılmaz'ın Pülümür Çayı'nda Bulunan Cesedin Ona Ait olduğu öğrenildi.

.
.
PKK'lı teröristlerin kaçırdıkları Öğretmen Necmettin Yılmaz'ın Pülümür Çayı'nda Bulunan Cesedin Ona Ait olduğu öğrenildi. Şehit Öğretmen Necmettin Yılmaz'ın cenazesi Malatya'ya getirildikten sonra Adli Tıp Kurumuna cenaze işlemlerini takip etmek için Malatya İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tatlı ve Eğitim Bir Sen Malatya Şube Başkanı Kerem Yıldırım geldi.
Toprağa verilmek üzere Malatya belediyesine ait Cenaze Nakil Aracı ile memleketi Gümüşhane'ye götürüldü.
Cenazeyi Gümüşhane'ye gönderdikten sonra basına açıklama yapan Eğitim Bir Sen Malatya Şube Başkanı Kerem Yıldırım
Şunları söyledi:

"Maalesef terör örgütü bu genç kardeşimizi şehit etti. Şu anda gerçekten çok üzgünüz, neslimizin geleceğe taşınması, gençlerimizin çocukların değerlere bağlı yetişmesi için bu arkadaşlarıma saygı duyması gereken insanlar, maalesef öğretmen arkadaşımızı şehit ettiler. Eğitim-Bir-Sen olarak karanlığa karşı, teröre karşı mücadelemizi meşru zeminler üzerinde bundan sonra da devam ettireceğiz. Bunu yapanlar şunu unutmasınlar ki biz bir ölürüz bin diriliriz. Biz öyle bir topluluğuz bunu 15 Temmuz'da gösterdik, 15 yıl dönümünde bugün göstermeye devam edeceğiz. Allah mekânını cennet eylesin milletimize başsağlığı diliyorum."